Gezelschapsspellen

Bekijk Lijst Foto-tabel

Items 41-60 van 133

Aflopend
  1. Keezenspel
    Speciale Prijs € 13,95 Normale prijs € 14,95

    Echt Hollands en oergezellig bordspel! Keezen is een combinatie van pesten en Mens Erger Je Niet. De spelkaart die je opgooit, bepaalt wat je met je pion mag doen. Zorg dat je je pionnen als eerste op de thuishonken hebt en probeer met pestkaarten te voorkomen dat je tegenspelers hetzelfde doel bereiken!

    • Voor 2 tot 6 spelers
    • vanaf 6 jaar.
    Lees meer
  2. Kroko Loko
    € 10,99
    Kroko Loko heeft altijd grote trek. Het maakt hem niet uit wat voor dier het is, als hij maar te eten krijgt. En hoe meer hij eet, hoe langer hij wordt! Jij kunt Kroko Loko voeren door te onthouden waar de juiste dierenkaartjes liggen. Wie maakt de langste krokodil? Kroko Loko van Jumbo is een superleuk dierenmemo-spel waarmee jonge kinderen spelenderwijs leren dieren herkennen, samen spelen en onthouden. Eigenschappen: Jumbo Kroko Loko dierenmemo-spel Voer Kroko Loko door te onthouden waar de juiste dierenkaartjes liggen. Kinderen leren dieren herkennen, samen spelen en onthouden. Lees meer
  3. Padvinder
    € 14,99
    Breng je patrouille snel naar het eindpunt van de route; speel je kaarten uit en zet je tegenstander op een dwaalspoor. Doel van het spel, Breng je patrouille snel naar het eindpunt. Spelverloop, De speler links van de hopman opent het spel met een kaart van de gecommandeerde patrouille. Hij mag niet met 1 of 10 openen, omdat daaraan niet aan twee kanten kan worden aangelegd. Hij legt deze kaart open op een tafel. Per beurt mag maar één kaart gespeeld worden. Het nummer van deze kaart (bijvoorbeeld 4) is ook het nummer van de kaart, waarmee de overige Patrouilles geopend moeten worden. De volgende speler mag bij deze kaart aansluiten met een hoger of lager nummer van dezelfde patrouille of hij mag een nieuwe patrouille openen. Kan dit niet, dan zegt hij RUST en gaat zijn beurt voorbij. Als gemerkt wordt dat een speler zijn beurt voorbij heeft laten gaan, terwijl hij wel kon spelen, krijgt hij strafpunten. Zodra een speler zijn laatste kaart heeft gespeeld, roept hij Halt. De getallen van alle kaarten die de overige spelers nog in handen hebben worden bij elkaar opgeteld, een Leiderkaart telt voor vijftien punten. De winnaar krijgt deze punten. Lees meer
Pagina
per pagina