Breng je patrouille snel naar het eindpunt van de route; speel je kaarten uit en zet je tegenstander op een dwaalspoor. Doel van het spel, Breng je patrouille snel naar het eindpunt. Spelverloop, De speler links van de hopman opent het spel met een kaart van de gecommandeerde patrouille. Hij mag niet met 1 of 10 openen, omdat daaraan niet aan twee kanten kan worden aangelegd. Hij legt deze kaart open op een tafel. Per beurt mag maar één kaart gespeeld worden. Het nummer van deze kaart (bijvoorbeeld 4) is ook het nummer van de kaart, waarmee de overige Patrouilles geopend moeten worden. De volgende speler mag bij deze kaart aansluiten met een hoger of lager nummer van dezelfde patrouille of hij mag een nieuwe patrouille openen. Kan dit niet, dan zegt hij RUST en gaat zijn beurt voorbij. Als gemerkt wordt dat een speler zijn beurt voorbij heeft laten gaan, terwijl hij wel kon spelen, krijgt hij strafpunten. Zodra een speler zijn laatste kaart heeft gespeeld, roept hij Halt. De getallen van alle kaarten die de overige spelers nog in handen hebben worden bij elkaar opgeteld, een Leiderkaart telt voor vijftien punten. De winnaar krijgt deze punten. Lees meer
Shit happens.. Ja het leven valt niet mee.. Shit Happens is een hilarisch en weerzinwekkend, maar levensecht partyspel. Je komt allerlei ongewenste situaties tegen die je moet rangschikken op je 'lane of pain' die loopt van 1 tot 100. Wat is erger? "Je vader in z'n nakie zien" of "elke nacht in bed plassen"? Lees meer