Klachten en/of Opmerkingen

 

Klacht heeft over de dienstverlening

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens:

KingToys
Nannie van Wehlstraat 4

4207 MH Gorinchem
Nederland

telefoon: 0183-647476
email: klantenservice@kingtoys.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 werk dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar KingToys bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Verkeerde items of incomplete levering

Wanneer uw order incompleet is geleverd of wanneer u een verkeerde inhoud treft bij uw geleverde bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bij voorkeur via email (info@kingtoys.nl). Kijk wel goed of de doos welke u heeft ontvangen geen transportverpakking betreft! Correspondeer altijd met uw KingToys ordernummer!

 

Overige klachten en/of opmerkingen

Wij leren graag van onze klanten. Goede ideeën, opmerkingen en ook klachten horen wij graag van u! Bent u niet geheel tevreden of denkt u dat wij onze service kunnen verbeteren? Laat het ons weten !

Correspondeer indien mogelijk met uw KingToys ordernummer. Gebruik waar mogelijk het contactformulier of stuur een email  info@kingtoys.nl.